MYCKET NUU

Hej på er!
 
Längesedan igen, men har verkligen INTE tid just nu, det är så mycket överallt just nu!
Skolan, livet, träningen allt verkligen! Allt kommer på samma gång, känns som jag bara stressar igenom dagarna, det är aldrig en ledig stund.
 
Men idag är det iallalfall fredag, och jag slutade tidigt idag, var på ett konstigt humör idag, men iaf så har tågen slutat fungera mellan gbg och stn, så det är sjuuuukt mkt folk på bussen när man ska hem, asså jag skämtar inte hela bussen är full ända bak till fram, folk får till och med inte hoppa på för att det är för mkt folk, och jag får panik när det är mycket folk, och det är inte alls skönt å åka hem, fyfan hoppas dom fixar det där asså, annars får jag skriva till västtrafik eller ngt, man kmr inte ens ut när man ska gå av, aja ska sluta klaga, men va på dåligt humör hela bussresan, men kom hem tillslut efter en timma (brukar ta en halvtimme)
 
så nu sitter jag hemma och pluggar, försöker komma ikapp med några inlämmningar, så känns lite bättre, har bara en sån sjuk panik på matten, har prov på måndag, och kan i stort sätt ingenting..
 
blir galen, ibland vill jag bara gräva ner mig och komma tillbaka när det är över typ!
aja, bara å ta sig igenom detta, tur att man har underbart fina vänner som verkligen gör vardagen så mycket bättre, puss på er! <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: